Friday, September 25, 2009

Beli Emas, Simpan di Ar-Rahnu Bank Rakyat

Bank rakyat menyediakan perkhidmatan ar-rahnu bagi membolehkan anda menyimpan emas anda dan mendapat pulangan semula wang anda sebanyak 65% dengan upah simpanan sebanyak RM0.75 bagi setiap RM100 bagi tempoh 6 bulan.
Wang pulangan sebanyak 65% yang diberikan oleh Bank Rakyat boleh kita gunakan untuk tujuan lain seperti membeli semula emas dan menambahkan lagi koleksi emas kita atau pun boleh dimasukkan kedalam ASB bagi menjana pendapatan melalui dividen..
Kita mampu menjana keuntungan dengan menyimpan emas di Bank Rakyat dengan cara membuat nilaian semula setiap kali kenaikan harga emas berlaku.
Oleh itu, belilah emas dan simpan di ar-rahnu bank rakyat...hubungi saya 019-948 4001 (Asmadi) untuk membeli emas keluaran Public Fine Gold International (PG).
Sekian, wassalam.

3 comments:

  1. bleh x bg link utk semak senarai harga emas di bank rakyat..tqvm..ikhwan_mimr@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. mas 999 atau mas 916 bolehkah simpan ....... ada tahapnyax,,,, mcm mas nk simpan perlukah syarat lebih 10gram atau gram yang rendah pon boleh simpn buat pelaburan>? e-mil:rafee_kb87@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  3. Thanks for the blog loaded with so many information. Stopping by your blog helped me to get what I was looking for. Jual Emas Terpakai

    ReplyDelete

Public Fine Gold Bars

Public Fine Gold Bars
Bar emas yang paling cantik dan berkualiti keluaran Public Fine Gold International Sdn Bhd